Lång dag

Tja! Igår kväll hände inte mycket förutom att vi fick en ny TV, Sony Bravia den nya. Som jag och syskonen satt och tittade på i timmar. Sen pluggade jag bara inför spanska provet som jag idag hade, och det gick bättre än väntat! En journalist från DN kom även och pratade inför vår klass idag, hon var grymt cool! Kom hem för en timme sen ungefär och lagade middagen, det blev spaghetti med köttfärssås, fan vad nöjd jag blev. Mat är en stor passion i mitt liv haha. Snart ska jag rulla iväg hem till Andreas och mysa, det var ett tag sen vi sågs..

Btw, jag bojkottar alla tips till singlar på alla ♥ dag! När jag var det så brydde jag mig inte ens om dagen, det var liksom ingenting speciellt. Det var precis som alla onödiga dagar, lev vanligt istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0