Mi lovers

Godmorgon! Kom inte in på internetet igår eftersom mitt DSN vägrade fungera. Igår drog jag och handlade massa mat med mamma, och vi köpte massa gott gott. Verkligen för mycket, det blev, kexchoklad, riesen, gott & blandat, daimpåsar, X antal chokladkakor, 4 påsar chips, och godis! Ja, vi står helt enkelt inte ut utan alla godheter som livet har att erbjuda. Vid 7 gick jag hem till Andreas där vi åt fläskfile med hemgjorda pommes, mums! Sedan tittade vi på Fantastic Four, Rise of the silver surfer. När den tog slut lade vi oss under täcket på hans säng och bara myste och pratade om allt, i timmar. Skratta åt honom gjorde jag massor också haha. När jag väl kom hem satte jag mig med mamma och pratade om allt möjligt, innan hon somnade... Dagens planer återstår att se senare! Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0