Hey Gnesta

I fredags hade vi föredetta nior från Sätra Skolan ett möte. Vi ska åka till Gnesta som vi tidigare vart två gånger innan. Det blir under Kristihimmelfärds helgen, alltså under maj månad. Självklart ska Andreas med! Va skönt det ska bli att åka med alla man gillar och bara ha kul och vara sömnlös. Det bästa är väl att ingen vuxen ska med, då innebär det alkohol i stora mängder. Men det dåliga är att jag vet att jag kommer ta på mig ansvaret att ta hand om alla, så de inte drunkar i vattnet, ligger på kyrkogården eller något liknande. Men det ska bli otroligt kul att komma bort från Sätra med alla, och bara latja. En kul grej är att vi måste laga vår egna mat, jag undrar verkligen vem som kommer ta på sig ansvaret att laga maten, eller att städa? Aja jag ser bara roligheter i denna resa, och en massa klumpigheter, just därför jag längtar!


Ett och annat hände sist vi var där, något som aldrig lämnar våra minnen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0