My day

Tjaba! Dagen blev snäppet annorlunda, istället för att plugga spelade jag Mariokart på Wii, det var ett bra tag sen men mina skills är ändå kvar! Andreas mötte upp mig vid fyra, sen gick vi hem till honom. Vi var konstiga av oss båda två ett bra tag men efter att han fick i sig lite mat, och jag fick hela hans säng att sova på, blev vi båda glada och nöjda. Vi tittade på TV och pratade om dittan och datten, självklart var mysfaktorn hög. Det sötaste måste väl varit när han försökte sjunga björnlåten jag lagt upp här nedanför HAHA så jävla gulligt! Vi var inne på ett par klädhemsidor, där vi hissa och dissa massa t-shirtar för killar. Kom hem för en liten stund sen, och nu tittar jag på filmen Vid din sida, på tv4 film, med en stor kopp te och kakor, mums. Ska leva mig in i filmen nu. Btw, om du ser detta A, jag orkaaaaar inte plugga! Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0