Onsdag.

Tja! Dagen har varit väldigt skön, började tio och slutade två, med lugna oansträngande lektioner. När jag åkte hem mötte jag Alex och i Sätra stötte vi på Kevin, och vi tre rullade hem till Dennis och åt. Vi tittade lite på tv och drev, sedan gick vi och besökte Timmy som har opererat bort sin blindtarm. Stackarn får inte skratta för då kan hans stygn åka upp, så han smällde igen dörren så fort någon var på väg att säga något kul! Kom hem för en liten stund sen och åt hotwings med min bror, som också talade om att en Sony lcd TV är påväg hem till oss, yey! Nu ska jag ta det lite lugnt vid datorn sedan plugga inför mitt spanska prov som jag har imorgon, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0