På tal om ?

Jag och min äldre bror satte oss och pratade om semestrar efter att vi tittat på programmet charterfeber. Jag frågade var hans nästa destination var eftersom han rest till så många länder. Då svarade han att "vi" hade tänkt åka till Mexiko igen men det blev aldrig av. Han sa att han ville åka till Mexiko igen och Kuba, sedan tystnade båda. Anledningen är att han och sin vän Simon åkte dit för ungefär ett år sen. Och för er som inte vet så har denne vän begått självmord, men några dagar innan det skedde skulle han och min bror boka en till resa tillbaka till Mexiko, men de hittade inga biljetter. Det bittra är att den avlidne skulle blivit 22 år gammal idag. Jag förstår att min syskon fortfarande tänker djupt på sina 2 närstående som gått bort, men de väljer att inte visa det. Men jag har ju trots allt växt upp med dem och förstår lite hur de är i olika situationer.

Random till vänster, Simon Underwood till höger. Ha den äran..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0