Faith

Som människa strävar de flesta efter att vara på toppen, men ibland känns det som om de sjunkit mer än vad som är möjligt. Det är för att imponera på sin omgivning, till stor del. Även för att visa att man lyckats. Det kan vara allt från relationer till yrken. Vi vet redan att djuren är olika starka, och har olika mycket makt. Men bland oss försöker man klättra upp till topp utan att se alla följder, bara alla hinder. Vilket gör att man mentalt trycker ner sig själv. Vare sig ni håller med mig eller inte, så vet jag att alla har ett viss mål i livet, något som de verkligen vill bli eller ha. Personligen ser jag inga konstigheter med det, snarare tvärt emot. Men det många inte inser är att vägen är lång, man stöter på stora hinder på vägen, men om man verkligen vill ha något, så lovar jag att det en dag kommer. Man måste ha tron på sig själv först.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0