Sicko

Tja! Jag har blivit smittad av en liten söt sak, så nu är jag en sjukling. Jag sjukanmälde mig från skolan idag men gick dit för att hämta böcker. Sedan drog jag till Skhlm C och köpte hem ett par saker. Träffade på Andreas på vägen hem och vi båda gick runt och snorade medan vi pratade. När jag kom hem käkade jag en fettrik måltid med mina syskon som bestod utav, kebab, korv, pommes, hamburgare, bröd, grönsaker och såser. Snacka om mätt! Nu sitter jag här och lyssnar på musik och njuter av solen, den värmer faktist pyttelite om man fokuserar haha. Ses sen kompisar!



Dessa två fick jag hem från Monki,
sedan en bh från H&m och en svart cardigan till Andreas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0