Skeppet kommer lastat

Blir alltid så att mitt migrän kickar när jag vet att jag har massa skolarbeten att göra. Har seriöst inte haft migrän av något än skolan.. Men men tror jag måste prata med läkarna om ett av anledningarna, vilket inte nämns här. Aja, denna måndag har gått otroligt segt, håller inte någon med mig? Jag har hunnit göra mycket här hemma. Jag lagade nudlar, tittade på tv länge, var inne på datan ett bra tag. Pratade med Bejna i telefon ett bra tag, och precis när jag lagt på ringer Andreas, och det blev en konversation det med. Jag pratade med mamma om gym, och hon föreslog att jag skulle börja, hon erbjöd att betala och fixa ordenkliga gymkläder, men jag tvekade. Jag har alltid haft problem med att sporta, för migränen, jag blir undernärd sen kickar den igång som sågar i skallen. Ska nog ner och titta på Casanova med mamma och bror, för det enda jag gör är att svamla över massa saker. SES!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0