Konstiga saker som hänt mig

Jag har/är..
blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig. Verkligen aldrig.
hoppat från ett fönster. Smet hemifrån ett par timmar.
hostat blod. Mumsigt.
tagit på någon död. hållt om.
slängt porslin i väggen. Av ilska.
sjungit till håkan hellström med någon jag tycker om. Med Timmy.
- skulle kunna dö för någon. Dig.
somnat på golvet. Sköönt.
tuggat på ett grässtrå. Under sommarnätter.
varit nära döden. Valle räddade mig.
hållt i en orm. Kladdigt.
slagit till någon så att personen tappade andan. Skrattade åt personen.
gråtit av lycka. Kan inte räkna antalet gånger.
dålig på att säga nej. Är sämst på det.
någon gång känt dödslängtan. När allt blir svårt, ja.
tycker om att spela piano. Och jag saknar det.
en dagdrömmare. Jag är ett mysterium.
Knaprar ofta alvedon och/eller ipren. Beroende ?
haft tungan i någons öra. "Gott"
- älskar någons leende. Dyrkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0