10 dagar kvar i januari

Tjena! Har inte upplevt en riktig sovmorgon på riktigt länge och denna var väldigt skön! Jag hade endast matte och geografi sedan slutade jag för dagen. Jag och Ayan åkte till Sätra och köpte nudlar, läsk och choclate mud cake, mums! Sen drog vi till Mary och slängde i oss allt. Vi tittade på nya DHW avsnitt och ett nytt Oth också. De nyaste. När jag väntade vid busshållsplatsen på bussen, stirrade jag rakt in i Idrottshallen. Nostalagi... Det var skönt att titta på, stannade utanför och tittade på alla friidrottare, det var annonrlunda, men samtidigt, befriande av något slag. Snart ska jag hoppa in i duschkabinen och skrubba mig röd och fräsh, vi hörs gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0