10 januari

Hejsan. Sitter här med mitt blåbärs té och surfar på nätet. Min bror har laddat ner ett program där man kan ladda ner låtar från Youtube, snacka om att jag har laddat ner massa! 20 stycken på dessa tio minuter haha. Det är otroligt skönt väder ute och snön smälter bort, det är fortfarade ljust ute trots att klockan snart är halv 4, man kanske kan vistas ute igen. Min dag ska gå åt till att plugga massa Företags Ekonomi A. Ska försöka klara kursen, sedan byta klass! Ska visa er vilket skönt schema jag får i den nya klassen. By the way, tror jag hittat en mobil som jag ska köpa, eller två. Men de har inte kommit ut på marknaden. Ska läsa lite bloggar nu, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0