1/1

 Hejsan! Jag har inte varit inne på internet, så därav skälet att jag inte uppdaterat. Igår kväll var jag hemma hos Emilia på middag med henne, Timmy, Dennis, Hamza, Kevin & Alex, vi åt massa god mat och rejvade. Sedan åkte jag till min släkt och åt mat och smällde raketer. Vid 1 mötte jag upp Andreas och vi träffade Volkan & Rickard, de var dyngraka! Volkan smällde en tårta som han köpt sen gick jag och Andreas hem till honom. Vi drack lite drinkar och myste, glömde bort tiden och vid fem på morgonen kom jag hem. Idag vaknade jag 2 och la mig på soffan och tittade på Vänner maraton som gick på 5an, när det var slut bakade jag en kladdkaka till min bror. Han fyller år idag! Grattis Samer, 23 är lite väl gammalt! När jag mumsat mig full, drog jag hem till Kevin där Andreas, Timmy, Dennis, Bejna och Emma va. Vi drack ett par drinkar och skrattade åt allt, enligt dem var jag full men jag var bara trött och glad! Killarna brottades såklart och slängde massa skit på varann. När Kevin skulle hem, drog jag, Andreas, Dennis och Timmy ut och lodade. De skule komma hit men lite fel uppstod.

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera, förlåt!
GOTT NYTT ÅR FÖRESTEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0