18, en stor grej?

Ibland är det faktist skönt att vara mindre årig. Att inte behöva klä upp sig och strosa runt på Stureplans gator med stilletklackar, fredag och lördag, gång på gång. Det är trots allt skönt att vara i sina hemtrakter och titta på film med vänner, eller någon man håller kär, i sitt slarviga hår, och sina vardagskläder.

Nä jag gillar detta liv och håller mig till det tills den dag jag fyller 18, det kanske inte är en stor grej, men jag har banne mig väntat på den åldern sen jag var 12. Men nu i tonåren önskar jag att jag var 12 igen, om inte yngre än så.

Fast när jag väl når den åldern då jag förflyttar mig från klubb till klubb med drinkar i båda händerna så ska jag njuta, för ni.. Man lever bara en gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0