20 Januari

Hello! Skoldagen gick gallant, på gympan fick vi göra Hjärt och Lungräddning på dockor, sen hade jag bara två andra lektioner sen var dagen slut för min del. Jag åkte in till Slussen och köpte en korallfärgad tshirt, en svart bas kjol, och en tunika. Sedan begick jag mig till Weekday och köpte hem två par jenas, ursnygga färger! När jag var påväg hem fick jag ett Sms av H&m, det stod att mitt paket var redo för avhämtning. När jag anlände i Sätra hämtade jag ut paketet och lunkade hem, såg ut som en riktig snögubbe med massa saker i händerna. Jag åt precis mat och ska hoppa in i dushen nu, sen drar jag flörmodligen hem till Andreas, Vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0