Ångest!

Hej på er. Just när jag trodde att jag skulle stanna hemma på en fredag, räddade min homeboy mig! Johanna från min klass. Hon är den jag klickat med och passar ihop med. hon ger mig världens ångest, för att jag ska byta klass. Hon stöttar mig, men jag blir ledsen över att vi inte kommer kunna förstöra lektioner tillsammans. Äh vi syns på alla raster. Vid halv nio åkte jag till Alby där hon bor och vi gick upp till ett ställe med jättefin utsikt och pratade. Efter det var vi i deras mysiga ungdomsgård som heter Fejm. Kom precis hem och har tänkt på att jag bara känner till mina trakter, från Bredäng till Vårby Gård kan jag gator och ställen, och givetvis stan, men mer känner jag inte till.. Dags att orientera! Hoppas er fredag varit rolig och mysig, för det var absolut min! Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0