Changes

Halloj! Förlåt att jag inte har uppdaterat, men jag har inte varit hemma på hela dagen. Skoldagen var hur skön som helst, vi tittade på någon film på Geografin Our Eartfh- Från pol till pol tror jag att den hette, riktigt häftig film! Under filmen kom min mentor till mig och berättade att jag klockan 1 ska vara med min nya klass, för att de ska starta ett projekt och jag måste vara närvarande. Jag greps av panik och var hur nervös som helst. Fast det gick otroligt bra, bättre än väntat, klassen är mycket tystare än min just nu, och så finns det ett par sköningar.

Efter skolan skulle jag till Sl Center i Fridhemsplan för att köpa ett terminskort till min bror för han tagit mitt. Men jag gick upp vid fel sida av spärrarna och kom bort i Fridhemsplan, jag gick förbi St: eriks Gymnasiet, Sjukhuset och nådde fram till Odenplan, sedan märkte jag att jag gått fel så jag vände. Jag mötte Emilia vid tågstationen och vi åkte hem tillsammans. Vi köpte en varsin ask Noblesse och mumsade på vägen hem.

Hemma åt jag mat snabbt medan jag tittade på Fresh Prince, sedan skyndade jag mig ut för att träffa älskling! Jag hoppade på honom och vi bytte ut massa pussar. Hemma hos honom låg vi på hans säng och bara pratade, helt mysigt, en puss då och då också. Vi myste en massa för det kändes verkligen som vi inte hade träffats på veckor. Jag visade han lite saker om gymnasium och sånt och vid halv tio drog jag hemåt. Kom precis ut ur duschen och nu sitter jag och grisar ner mig med Noblesse, helt värt det! Ska ta och surfa nu, SEEYA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0