Close?

Som jag hört förr, och sett i min omgivning så är det många gymnasie elever som är riktigt nära. Jag vet att det är ett bra sätt att börja på nytt, eller klara skolan. Men är det verkligen möjligt att bli så nära folk man bara känt ett par månader? Och hängt med endast i skolan? Den biten är lite för svår för mig, jag har känt mina vänner väldigt länge, och tycks ha svårt att släppa in nya människor i mitt liv. Det kanske blir så att jag spenderar tid med dem på fritiden, fast inte fören om ett bra tag. Jag ska ju trots allt ta stundenten med dem. Men alla är olika och gör på sina sätt, jag lär känna de okända först. Det är min taktik, men inga kan ersätta mina vänner här, någonsin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0