Ett dopp i det blå?

Heeej! Tänkte vila hemma idag, men killarna bad mig komma ut, så vi samlades hemma hos Alex, och sedan drog vi ut mot Sätra badet. Det var jag, Timmy, Alex, Dennis, Kevin och Valle. Vi promenerade ute i mörkret och skrämde varann, för där nere finns inte en enda gatulampa! Väl nere i Sätra badet gick vi ute på isen och åkte längs stranden. Vi promenerade sedan vid stigen längs vattnet. Det där behövdes, verkligen ett av de bästa och roligaste sakerna jag gjort under detta år. Vi pratade minnen, och var vi tittade i Sätra badet var ett minne skapat som vi pratade och skrattade åt. När vi kommit till mitt område satte vi oss och pratade lite om allt, sen gick alla åt varsitt håll. Hemma har jag ätit massa äpplen, kände att det var längesen jag mumsade frukt. Nu dricker jag Vaniljte med grädde i vilket kanske låter motbjudande, men det är väldigt gott. Ett par suddiga, mörka bilder från kvällen har jag på min mobil, lägger upp dom såfort jag satt in dem! Tjadå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0