G galan

Halloj. Tog en lång dusch för att fördriva denna dag, till minnet av förra.. Det var den här dagen för 366 dagar sen som jag kom hem till Sverige från en 15 dagars semester runt hela Egypten, fan. Men fördelen var att jag jag fick träffa alla igen, och att jag var flera lager brunare än vännerna. Bäst var nog när jag träffade Andreas. Vi hade inte setts på X anta dagar och dagen efter jag kom hem började skolan. Den 8:onde, det vill säga vårt datum. Vi firade 5 månader. Jag var överlycklig att vara i Sätra skolans skolbänk igen och när vi äntligen fick rast, satt alla nere i rasthallen. Jag stod i ena änden av hallen, och Andreas på den andra. När vi vände oss om såg vi varann och gick hastigt mot varandra. När jag äntligen närmade mig, lyfte han mig och kramade om mig hårt, hårt, hårt! Det var verkligen en Hollywood moment HAHA. Nog om det. Tittade på Grammis Galan och den var ganska bra, förutom att alla surrade hela tiden! Anyway, snart ska jag fixa mitt lockiga hår sen tror jag att jag sover. Vi hörs efter skolan imorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0