Helgen tar över

Tja! Gårdagen i skolan var väldigt tröttsam eftersom jag natten innan pratade med Andreas i timmar, och somnade inte fören 5 på morgonen. Efter skolan överaskade jag honom, sen var vi hos honom och sov i timmar av vår trötthet. Det var så skönt, han varken puttades eller drog i täcket, han låg som en liten ängel. När jag på kvällen gick hem var min mormor hemma hos oss och jag knäppte min luva så jag liknade Kenny i South Park. När jag kom in och gick mot henne reste hon sig helt stum och bara glodde, hon trodde jag var en tjuv! HAHAH! Jag mobilbloggade men somnade med halva texten skriven, så ni får ursäkta mig. Idag blir det till att åka till stan, sen vet jag inget mer. Ha en bra regnig lördag så ses vi senare, ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0