It's Laazy!

God kväll! Börjar få ångest när jag är världssämst på att uppdatera, jag är inte inne lika ofta på datorn. Jag började tio idag vilket var otroligt skönt, men när jag trodde att vädret skulle vara på min sida när jag satte på mig skinnjackan, hade jag fel! Det var ju hur kallt som helst idag, nästan så att man fick brainfreeze!

Skoldagen var otroligt rolig, Skrattade bort alla lektioner med Johanna. På lunchen åkte jag, Baran, Robiel, Nian, Bouyagi och Christian till Fridhemsplans Mc Donalds och åt. Vi hade små drick tävlingar och Robiel började rappa utifrån intet. Vi tog en varsin ballong på vägen ut som vi lekte med i skolan, som alla andra försökte ta ifrån oss men  misslyckades. 

När jag kom hem tittade jag på Vänner och Fresh Prince. Sedan kickade mitt adrenalin igång, det sa : Måste slösa pengar! Så jag tog den snabbaste bussen til Skhlm C och köpte hem ett par saker. Bland annat ett par ljusa jeansleggins som jag ska bo i, en klänning och en sommartunika, sedan en blå söt skjorta, poff sa det bara sen hade jag gjort av med massa pengar. Fast nästa vecka hade jag tänkt köpa fler saker, måste ha  jämna mellanrum mellan köpandet. I väntan på bussen drog jag till Coop och köpte hem en påse pommes och en ny, bra och tålig tandborste.

När jag kom hem hade maten precis blivit dukad, så jag satte mig med resten av familjen och åt. Framföver vet jag inte vad som sker, men något i alla fall! Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0