Klickar mig bort

Jag ären sån som hinner uppfatta folk bara av hur de klär sig, ser ut, eller sättet de pratar på. Eller hur de skriver. Många kanske tolkar det som fördomar, vilket det inte är. Inte i mitt fall. För då skulle jag pekat ut alla brister i allt, vilket jag inte gör. Det är samma sak med dem man redan känner. Bara ett fåtal ord eller en bild kan beskriva hur de känner att de mår. Det är inte svårt att upptäcka right? Fast i vissa fall vill många ha uppmärksamhet och det gillar int e jag, när det gäller verkligheten sväljer jag extra stort och undviker att slänga ur mig en kommentar. När det gäller sms blir jag iskall, när det kommer till datan så klickar jag bara mig bort, så enkelt är det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0