Löften funkar ju inte?

Vissa skapar nyårslöften, vissa håller dem, andra inte. Jag har aldrig haft ett riktigt viktigt nyårslöfte förän förra året, då jag bestämde mig för att kämpa i skolan för att ta mig dit jag vill, och att jag skulle spendera mer tid med min familj. Jag fullföljde dem båda, men man kännder ju alltid att man kan prestera mer. Iår har jag bestämt att tänka på mig, vad som är bäst för mig. Jag ska..

* Rycka mig i nacken och kämpa genom skolgången, under alla år. Även när jag inte har lust. Måste!

* Spendera så mycket tid som möjligt med familj & släkt, speciellt mamma.

* Tänka endast positivt, det hjälper!

* Ta vara på alla mina stöttande, och glädjegivande vänner.

* Veta vad innebörden vad vi är, och verkligen älska Andreas Olsson.

* Försöka vara mer hälsosam

* Leva livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0