Lyckad lördag!

Dagen har bestått av flera saker som jag gjort, äntligen!
Jag var i Bredäng med Steff hon skulle sola, sen drog vi en stund till Skärholmen och gick runt och pratade en del.

Sen var jag hemma och åt kyckling såklart, pratade med mina syskon om var man kunde överleva längst, Sahara eller Antarktis. Lång diskussion. När vi pratat färdigt gick jag ut med Meltem, vi mötte upp Bejna och Rita sedan var vi ute och pratade massa strunt. När Bejna gick hem satte vi andra oss i Sätra dal och Meltem satte på musik på sina mobilhögtalare. Fan va trevligt vi hade det!

När vi frös så skuttade jag och Meltem hem, och inte långt efter det frågade Andreas om jag ville hitta på något med honom. Han mötte upp mig, sen gick vi till honom där han lagade pommes, som vi åt med en sjukt god bearnese sås! Vi tittade på reprisen av Lyxfällan där min brors kompis medverkade, han är så gullig, som en björn med 2 prillor i käften. När det var slut tog vi med oss godis och choklad upp till hans rum där vi myste massor. Jag ville titta på min favoritfilm och vi satte på den. The Notebook för er som inte vet, den blir bättre och bättre för varje gång jag ser den! När den tog slut tittade vi på kläder, rockar och klockor på nätet. Ja Andreas ska bli ett ögongodis för tjejer, fast det är ju han redan he he.

Kom precis hem och nu ska jag offra all min tid åt att surfa på nätet, underbart. Morgon dagen ser inte ljus ut, jag ska plugga ekvationer, min enda svaghet inom matte, blää....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0