Malaca

Hej! Förlåt för den kassa uppdateringen. Har hållt mig inne på mitt rum nästan hela dagen. Vi hade släktträff med massa mat, och endast när maten var serverad var jag nere, jag antar att det är av ren skam som jag inte vågar vistas bland mina nära och kära. Förövrigt har den varit helt okej, förutom alla tankar. Jag mötte Timmy, Dennis och Matti ute vid 5 sedan drog Matti hem och åt. Så vi andra mötte upp Alex och Kevin. Vi pundade runt ute och sen åkte vi till Alex jobb i Mälarhöjden och fick massa choklad och godis. När vi åkte till Sätra igen pratade vi om massa roligheter, och om maskar i magen HAHA. Nu sitter jag med en kopp te och en daim, ska mumsa på, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0