Najs!

Kom i sängs 4 på morgonen, hur hade jag tänkt somna inatt? Hade massa kul ändå igår natt, så det var värt det. Mina kusiner ska komma över, så mamma bad mig baka en kaka vilket jag inte orkar. Måste pallra mig upp till centrum och köpa comviq kompis för mitt sa hejdå imorse. Föresten, det finns för många kåta tonåringar ute, killar speciellt. Livecam på Playahead? Och Spycams på solarium, bra jobbat. För mycket fritid. Fast jag ser det som en rolig sak. Flickorna på Playahead kan inte vara äldre än 13, push up bh och uringat. Och gör allt som de blir ombedda, hett! Förstår inte var det ser trevligt ut? Men aja nu återgår jag till livet, ska städa nu, ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0