Obama officielt president

Tjaba! Hmm, vad hände hos Andreas? Vi pratade om allmänheten och uppdaterade för varann, sen åt vi jättegoda chokladbitar och myste. Något jag egentligen inte går me på är att jag fick raka hans skalle.. Men i utbyte så ska vi åka till Stockholm Centralen och jag ska pusha på honom massa nya kläder! Imorgon är en skön dag för mig! Jag börjar 10.00 och slutar 12.20, underbart! Sen åker jag hem, tar en varm dusch innan jag träffar Maryam som jag inte sett på över en månad för hon var bortrest. Jag har räknat ihop att jag mellan i torsdags och idag har jag köpt 19 plagg, varav 2 par skor och en väska. Jag börjar bli väldigt överberoende av kläder, inte bra! Nu ska jag surfa runt i det fria, få lite tips av andra och så kanske jag återkommer innan jag loggar ut, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0