Olé

Hello.
Har inte haft tillgång till dator, och har därför inte uppdaterat. Igår åke jag till Skhlm C, där jag hittade en klocka som jag länge letat efter. jag åkte fram och tillbaka dit med bussen 4 gånger på en och en halvtimma. Efter det vilade jag ett bra tag och vid nio gick jag hem till Bejna, där slappa vi ett tag och hade kul. Sen gick vi ute och mötte Rita, vi var med henne en stund sen drog vi vidare. Vi bemöttes av Dennis, Alex, Kevin, EmoKevin, Timmy. Dennis hade tagit bilnycklarna till sin morbrors 740 och Alex & Dennis körde runt. Vi hoppade in och hade hur roligt som helst! Körde in i läskiga vägar, Bejna blev nojig, åkte runt, sladda och chill! Dennis körde in till Sätra båtvarf och det finns inte en enda gatulampa där, så han satte på billampan. Han körde sakta in och hamnade lite konstigt och skulle vända. Rätt som det var stod två bilar där, alla blev hur rädda som helst, Kevin, Dennis och Alex skyndade sig ut, Timmy ville sätta på sig bilbältet, och vi andra var vettskrämda. Men då öppnades dörrarna och de äldre steg skrattandes ut ur dem. HAHA.

Idag åt jag massa tacos hemma, sedan gick jag hem till Andreas runt halv 2 för att väcka honom. Hans syster öppnade hans dörr för att titta om han sov, då skrek han : VA FAN GÖR DU?! Hahah, sen hoppade jag på honom och då blev han glad. Vi myste väldigt.. Väldigt mycket! Vi tittade på Mamma Mia filmen, sedan Sing along, efter det på Top model 11 och en del av Legenden om Zorro. Kom hem och åt tacos igen. Nu nördar jag lite data. Hade tänkt stanna hemma imorgon och plugga. Jag har bett min bror hjälpa mig med Företags Ekonomi A, jag har ett grundprov den 13/1, om jag lyckas får jag G i slutbetyg. Nu återgår jag till datanördandet, see ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0