Så mobbad!

Jag är ju förfasiken helt mobbad, jag har ringt X antal gånger till dem som saknas i huset, men ingen respons! Jag vågar inte röra mig bort från datan, min dröm var lite hemsk. När jag halvsov i slutet tänkte jag på att jag inte drömde om pappa inatt för första gången, men sedan kom jag på att jag inledde min sömn med drömmar om honom.

Har ingen av er lust att åka skridskor? Jag vill bara slänga på mig en par och rulla ut, det är hur kul som helst enligt mig! Men nej, innebandy toppar nog allt, jag kan spela i evigheter utan att tröttna. Kanske för att jag får ett rus i kroppen varje gång. Under sportlovet ska jag försöka göra minst en sportaktivitet, inte bara bada. Fast det blir nog så, om ens det. Varenda cell av min kropp längtar efter lov, så dem får vila ut och lata sig! Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0