Strangest thing ever

Tja! En märklig sak hände precis. Jag satt nere i köket och åt när det plötsligt rang i hemtelefonen. Jag svarade och en man började tala arabiska med mig, han frågade efter pappa och jag sa att han inte var hemma, han tackade för sig. Sen reagerade jag direkt och frågade : Vem var det du frågade efter? Då sa han pappas namn. Jag bad om ursäkt och sa att pappa hade gått bort, exakt tre månader sen från idag. Han sa att han inte trodde mig, han sa att han "här om dagen" såg honom i Skärholmen och var hur glad som helst. Jaa sa jag, sen talade jag om att det gått tre månader som sagt. Sedan sa han att han "här om dagen" träffade honom och pappa berättade att han skulle till Syrien. - Ja, det var för över ett år sen sa jag. Han sa att han inte trodde mig gång på gång, jag blev irriterad och känslosam och ursäktade för mig själv och la på.

Snacka om en man som lever i det gångna..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0