Stress

Vid 17:00 blev det strömavbrott i hela Sätra, och i resten av Skärholmens ort. 17:30 sattes elen igång igen. Det blev becksvart överallt, jag var ensam hemma också. Så jag satte på min jacka och skor och gick ut, för det värsta jag vet är mörka hus. Träffade på Deenis, Alex och dem äldre och dem frågade om jag var ensam och jag sas ja, de frågade hur jag vågade och så sen lunkade de vidare. Timmy stod på sin balkong och hade hört det så han kom ut efter mig och sa att jag inte borde vara ensam, så han gjorde mig sällskap. Vi gick runt ute och när elen sattes igång igen drog vi hem. När jag kom hem, slog mig en otrolig huvudvärk. Ohnej inte migrän igen.. Jag mådde också illa, så jag gick upp och la mig vid 6 och vaknade inte förens 10, jag känner mig väldigt nerdrogad. Allt detta beror på stressen och oron som jag har över skolan.. Jag vill lyckas men kommer jag någonsin göra det..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0