Tomm i skallen!

Jag gick hem till Andreas vid 3 och kom hem strax efter 11. Mycket men ändå lite han göras. Vi tittade på Trollkarlens Hemligheter,sen åt vi Mums mums, jag smällde en i ansiktet på Andreas muhaha! Han sov ett par timmar, då passade jag på att titta på The hills nya avsnitt och Sweet sixtten. När han kommit upp igen tittade vi på filmerna Jersey Girl och Jarhead. Jersey Girl var en otroligt bra familjefilm, en sånn som får en att uppskatta allt en aning mer. Filmen Jarhead såg jag på bio för ett par år sedan, och den är också bra, den handlar om Gulfkriget. Den är väldigt onödig, men bra och underhållande!


Måste bara påpeka att Jake Gyllenhall är oerhört snygg i filmen Jarhead!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0