Utrota skola

Alå! Första skoldagen för året är avklarad! Självklart missade jag första lektionen och dök upp lite sent på den andra, men det löste sig. Har saknat vissa klasskompisar otroligt mycket, bara för dom är söta. Åt lunch med Lina och Sarah som jag också spenderade hela min lunchrast med, haha det var längesen jag var med dem, lite nostalagi! Åkte hem och pratade med Emilia om en viss situation, sedan stötte vi på Timmy, Kevin, Valle, Dennis och Effi i centrum. Dennis och Timmy var solbrända HAHA! Kämpa på! Drog hemåt med Timmy och Emilia och nu sitter jag här och värmer mig, ska snart ner och äta gryta som min sysslolösa bror har gjort. SES!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0