You shot me down, bang bang.

Det nedanstående får bli en majoritetsfråga. Min första dag i min nya klass är avklarad. Sp1B. Jag hänger med ett par trevliga tjejer vid namnen Pinar, Birgitta, Ayaan, Aisha och Amal. Klassen är ganska lugn, och de är inkompitenta när det gäller matten haha! Så fort jagkom hem la jag mig och sov som en stock tills middagen var serverad, vi åt tacos. Vet inte vad jag gör av resterande tid denna dag, kanske vilar bara. Timmy fyller år idag och jag ska kanske gratta honom personligen om jag orkar. GRATTIS FF! För er som pluggar har jag positiv information, det är 5 veckor kvar till Sportlovet, det där behövdes!

Ciao!
Somras på Skansen, Från vänster ; Navid, Kevinemo, Volkan, Dennis, jag, Timmy.
I år blir det såklart en encore!


Kommentarer
Anonym

ha kvar bloggen den är bra o intressant

2009-01-19 @ 17:43:23
Anonym

ha kvar bloggen den är bra o intressant

2009-01-19 @ 17:43:34
Anonym

Tack! Jo det är klart att jag ska om det finns folk som bryr sig tillräckligt att notera det!

2009-01-19 @ 20:53:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0