8/7 = wacko!

Tjenaaa.
Känner att jag måste bjuda er på en inblick av min gångna dag.

Började med att jag och Andreas blev skjutsade in till stan av hans pappa, vi promenerade längs Hornsgatan, och såklart ville Andreas ta en paus på Mc'Donalds. Snodde hans Coca cola glas som han fick, sedan bar det av till Götgatan. Där gick vi runt i ett par affärer, fick hem en tee från Monki, en tröja från Weekday och ett par jeans från GinaT. Vi blev trötta, eller rättare sagt så klagade Andreas, så vi satte oss i tåget mot Sätra och spelade spel på min mobil, haha.

Vi gick sakta hem till honom eftersom jag hade skoskav, aj! Vi låg och vilade innanför hans täcke och kollade på TVprogram. Fånade oss en hel del, och myste. Vid 8 bestämde jag mig att spendera lite tid med mamma hemma, efter som stackarn var ensam och hade det tråkigt. Så jag blev hemskjutsad, och väl hemma pratade jag och mamma lite om hur sugen jag är på att grilla... Och även om lite annat som mor och dotter kan prata om.

Vid 10 på kvällen hämtade Andreas åter upp mig och vi åkte hem till Hampus som hade huset för sig själv, där var även Dennis, Timmy, Valle, Kevin, Navid och Tomas. Efter ett kort tag gick de fyra sistnämnda hem och då bestod sällskapet av mig, Andreas, Timmy, Dennis och Hampus. De köpte hem 2 plattor öl och drack hejvilt. Vi shottade några omgångar vodka, men jag är nästan säker på att det var hb eftersom det stank alsolsprit! Hög musik spelades, vi brottades, de gjorde en musikvideo, spelade spel och vissa spelade kort. Vid 3 på morgonen bestämde vi oss för att promenera hem till en vän (Johanna) och störa. Hon hade två vänner hemma  hos sig (Jessica & Sarah) och en av dem tre var full och vägrade göra oss sällskap. Vi hälsade dem hejdå sen promenerade vi i regnet och pratade olösta bråk. Eftersom Johanna bor så nära mig, och Hampus bor så långt bort, passade jag på att gå hem.
Sov skitdåligt inatt, ungefär 4 timmar max?

Aja det var min vilda dag, önskar alla dagar var lika fyllda med roligheter som dessa!
Ps. Glömde tala om att vi såg på en svensk porrfilm, minns inte vad den heter, men det var mer som en komedifilm men undantaget var massa sex haha Ds.

Detta var nyktert tillstånd..
Dennis och halva Hampus på bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0