Bo!

God kväll!

Ännu en rofylld kväll men den bästa.
Vi tittade på skräckfilmen Amtyville Horror, ryser av tanken!! Förutom det var det en läbbig film, inte så dålig som alla brukar vara, men ändå ganska förutsägbar. Vi båda sket på oss, men glömde snabbt bort det när kärleken satte sina spår. Såå mysigt att bara ligga tätt intill varann och bli dränkt samt dränka med pussar, speciellt efter en skräckis. Under hela filmen höll jag hårt om hans hand, kände inte det själv haha. När vi satte på TVn var Ondskan på, och den säger man aldrig nej till. Vi kunde rätt många scener också, men det stoppar en inte. När den filmen var slut blev det ännumer mys, och sedan upptäckte vi att King Kong var på TV. Världens filmkväll, dock hur mysig som helst. Kom hem vid 1 och satte mig vid tangenterna direkt.

Sakta men säkert kommer min kropp vara ur funktion,
så jag tror jag går och lägger mig.
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0