Friday night

Hej!

Drog hem till Andreas igår för en myskväll.
Som vanligt var han hungrig, så han lagade ihop kycklingfile med pasta till oss båda. Vet inte vad jag tyckte om maten, men det gick att äta haha. Efter maten låg vi och myste och busade. Blev sugen på att baka och såfort jag föreslog det blev han också sugen, så vi satte igång och bakade en kladdig kladdkaka. Sällskapet blev som en liten pojke igen som bara ville ha bunken och slicka ur den, hahah! Kakan blev färdig lagom till filmen Wedding Crashers som vi såg på, fyfan vad rolig den var! Efter filmen låg vi och myste lite till, sedan startade brottningen, alltid lika kul, men tråkigt att jag alltid vinner. Strax innan 3 skjutsade han hem mig på cykel eftersom jag vägrade sova hos honom.

Idag blir en repris :)
Hejs svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0