Gårdagen

Hej!

Gårdagen var en bra kick.
Grillade kotletter och flinta med familjen och käkade som aldrig förr. Sedan mötte Timmy och Borak upp mig och vi var ute ett tag, sedan gjorde Bratte, Leon och Valle oss sällskap. Vi åkte till Bredäng för att köpa dricka, sedan till apberget för att hänga, (Zinkensdamm). Vi satte oss vid ett trevligt ställe, sedan gjorde två tjejer vid namn Elli och Ellin och var med oss. Navid med. Efter en lång stund kom Alex, Hampus och Kevin och livade upp, men så roligt var det inte. Sedan kom ytterligare 4 fjortisar, fick världens huvudvärk av allt deras tjat, så Navid lämnade mig till tåget vid midnatt. Mådde så illa att jag knappt kunde stå, men jag klarade mig hem. Sov ända till för en liten stund sen.

Idag har jag legat och snackat massa strunt med mina syskon, stor saknad! Ska till Andreas sen, det var ett tag sedan minsann.

Hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0