Just checking

Hejsan!
Allt bra med er?

Ville bara kolla läget med er. Har inte skrivit om mina dagar är för att de varit fyllda med händelser. Var i Farsta med Andreas och Martin i fredags för att Andreas skulle hämta ut en sak, sedan åkte vi hem till honom där han meckade med moppen. Sov hos mina kusiner i några dagar, vi skrattade åt allt och åt en massa gott. Kom hem i tisdags och pallrade mig upp till Hampus med Timmy, där uppe var Andreas och Dennis. Vi lagade mat, åt och konverserade. Sedan såg vi på filmen Disturbia, jag och Andreas var helt inne i filmen. Drack under kvällen, klunkade i mig alkoholen allt för fort sedan spydde jag upp allt, Andreas var en ängel och städade efter mig och tog hand om mig, och sedan somnade vi tillsammans. På morgonen smög vi hem till honom och fortsatte sova, sen åt vi frukost, låg ute och solade, och brottades en hel del. Fy vad kul! Hemma har jag legat och latat vid TVn, sett på tiotal serier och flertal filmer.

Mer ska det bli,
tjadå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0