Make it quick

Elo!

Drog hem till Andreas igår och tittade på filmen The day earth stood still och myste. Vi åt massa gott som Rollo och nudlar, vid 1 på natten somnade jag, men var ändå vid medvetandet. Röck och vaknade, och sleepwalkade hem med Andreas haha.
Idag hämtade mig kusin Adam upp mig, vi åkte in till hans lägenhet på söder, sedan in till stan och Webhallen där han skulle köpa en serie på Bluray. Vi hade ett problem och det var att vi inte kunde ändra riktning på Sveavägen eftersom det bara är två raka filer. Så i Odenplan fick han nog och svängde till det motsatta hållet, och gissa vad vi bemöttes av? En piképolisbil! Men de kollade åt ett annat  håll så vi klarade oss,

nu måste jag kila, Andreas står här ute,
hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0