Mallorca 09

Jag är skyldig er en berättelse om min drömresa. Den var bäst.
Kommer berätta så ni får en inblick, jag tar det dag för dag, mindre förvirrande då.

Dag 1.

Anlände i hotellet runt 4 på eftermiddagen, vi satte på oss bikini och rusade ner till poolen och solade. (För er som inte vet åkte jag med min mamma, moster, och mina kusiner Amanie & Claudia). Mot kvällen drog vi alla och åt middag och njöt av utsikten och värmen, sedan lämnade jag, Amanie & Claudia dem för att utforska stället vi var på. Det var en marknad och ett mini tivoli på torget, och det kryllade av människor. Hur bra som helst tyckte vi. Alla köpte en varsin svalkande slush sedan promenerade vi längs stranden och kände hur vi älskade livet, haha. Dock blev det en ganska tidig kväll eftersom vi steg upp 5 på morgonen för att åka till vår destination. Vi gjorde det lite hemtrevligt i det rum vi tre bodde i, sedan somnade vi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0