Om ord ändå kunde förklara..

Hej småttingar!

Jag vet inte ens hur jag ska påbörja min gångna dag, det går inte att förklara det med ord. Men jag ska göra mitt bästa.
Började med att Andreas hämtade upp mig och vi åkte till det högsta berget på Sätra badet, ungefär 100 meter upp, med världens sikt. Vi låg och solade, myste, och pratade en del. En gullig sak han sa var att precis skulle se ut på så vis när vädret var bra, att han och jag skulle ligga och sola & bada tillsammans.

När vi solade färdigt åkte vi och köpte mat på Ica, och sedan hem till honom för att laga ihop allt. Jag lyckades laga lövbiff och pommes till, samt bearnese såklart! Det var så gott att vi nästan inte delade några ord medan vi åt. Vi låg uppe och vilade efter all mat, sedan var vi ute med ett par kompisar som meckade med sina moppar. Men vi pendlade mellan hemmet och att vara ute med dem, vi båda kände mysbegäret. Vid 7 åt vi middag med hans pappa ute på altanen, jag och Andreas pappa pratade om massa saker, kunde själv inte tro att vi konverserat så bra haha!

Mot kvällen låg vi och såg på TV och myste samt halvsov. Vid halv 3 tror jag det var, gick vi upp till en vänn vid namn Hampus. Men det var inget speciellt där som vanligt, drog i mig shot och cocktails, jag klunkade av törsten tror jag, och därför kände jag av rätt mycket. Inte så att jag blev full utan ganska flummig, eftersom jag var fullt medveten om vad jag gjorde.

Vi kom hem vid 4 och låg under täcket och skrattade åt det minsta lilla, bara jag slog i huvet i väggen låg vi och skrattade, eller av att jag mumlade så skrattade han åt mig. Sen blev det mer mys och vi talade ut om allt. Jag kunde även släppa på en tung börda, och fånga världens mest söta ord ur en människas mun. Vid 6 på morgonen gömde vi oss under täcket och sov för att hans föräldrar skulle upp då. Vi vaknade då och då, gav varann en puss och somnade om. Halv ett var Andreas uppe med tuppen och jag kände mig så gott som död. Han sjöng hajsången, fel dessutom... Han pucklade på mig en massa, och pratade som om det vore en radio som stod på. Vi åt pommes och bearnese till frukost, sen låg vi på hans säng då han bara släppte loss en massa kärlek till mig.

Jag tror inte en sådan känsla finns,
inte en sådan som jag har för honom.
Jag dör av lycka och kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0