Sign it across me

Hej alla där ute.

Jag tror kroppen känner av söndagar, då man bara vill vara hemma och slappa, titta på TV och äta allt man känner för. Så har iallafall min dag varit hittills, och så har jag suttit och redigerat lite bilder, när man väl kommer igång är det kul. Måste bara säga att Andreas är en tönt, som gjort ett sugmärke på min kind och på min hals, väldigt nödvändigt! Men jag gav ändå igen, fast inte på kinden då, förstår inte hur han lyckas. Han är ändå rätt så skum, gillar att bita på mig, jag vet att det låter konstigt, det tycker till och med jag! Men men jag har väl också mina konstigheter, HAHA.

Ska titta på film nu,
vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0