TACK för sällskapet solsken!

Haft en näst intill magisk vecka!
Ni vill såklart att jag drar genom den!

Måndag - Andreas hämtade upp mig och vi var hemma hos honom, njöt av ensamheten. Vi lagade tacos och satt ute på altanen och åt samtidigt som vi stekte. Vi låg på soffan och myste sedan såg vi på momma's boys, och myste på resten av kvällen.

Tisdag -
Passade ju såklart att vara ensam hos Andreas, så vi åkte och köpte glass, sen rörde vi ihop marräng swiss! Så gott, åt 3 skålar, mm. Mot kvällen lagade vi spaghetti och köttfärssås och mumsade i oss. Mot kvällen såg vi på In to the blue och myste till gryningen.

Onsdag - Grillade med min familj, har nog aldrig ätit så god mat, min bror grillade lammkotletter och burgare, och vi lagade även kryddade potatisklyftor i ugn, med sallad och tsatziki till. Efter den gudomliga maten stressade jag upp till Alex där alla argt väntade på mig. Vi åkte nämnligen till Gömmaren (insjö) och badade. De var så äckliga som vanligt, men att mysa med älskling i vattnet och på land var ett stort plus. Vi åkte sedan hem till honom, tog ett långt bad och sedan låg vi och såg på filmen Min stora kärlek. Blev så generad av en sak som Andreas sa, Så. Jävla. Söt.

Torsdag - Mötte upp Andreas i Sätra dal vid 2, sedan åkte vi och mötte Timmy och Kevin, efter oss kom Martin och Valle. Vi skulle egentligen bada utomhus på Eriksdalsbadet med ett par vänner, men när vi såg hur fullt det var köpte vi inomhusbiljetter. Vi hade så otroligt kul, dränkning hit & dit, rutchbanor, och bubbelpool. Ni vet när man blir så svartsjuk när man ser ett par i vattnet och hur sött det ser ut? Jag var offret denna gång för gulliga Andreas var som en ängel mot mig och såg till att jag hade det kul hela tiden. Fick även en puss under vattnet hihi. När vi tröttande på att vara inomhus gick vi ut till de andra, och jag badade även lite där.

Jag, Andreas, Kevin och Timmy åkte hem till Kevin i Örnsberg och de åt mat och spelade UFC. Jag och Andreas lekte mest med katten Bamse, den är så tjock och söt!!! Vid 10 drog vi alla hem, jag åt mat, pratade lite med mamma, sen bar det av ut igen. Andreas hämtade upp mig sedan åkte vi till båtvarvet vid oss där några kompisar var och fiskade. Det är ett jättemysigt ställe men myggorna vann över oss och efter ett tag åkte jag och Andreas hem till honom. Vi försökte hitta något bra på TV men fastnade nog mer för chipsen och dippen som vi hade i knäna. Vi var otroligt hängiga efter den långa dagen så vi bestämde oss för att sova. Vi lade oss och myste ett bra tag men sen vid 2 piggnade vi till och såg på TV igen, filmen Rallybrudar var på, men båda somnade medan vi kollade på den så vi gick upp och la oss.

Fredag - Är inte världens bästa sak att vakna upp intill världens bästa? Det är så skumt att vi vaknar ur sömnen exakt samtidigt och ger varann en puss och sedan somnar om igen.. Men en bra sak var nog att hans varma trygga famn fanns till hands när åskan kom! Det värsta jag vet är åska, så himla läskigt.. Kurade in mig i hans famn som en liten flicka, men somnade till slut igen. Vi vaknade vid 12, eller snarare han, jag låg och latade medan han städade. En stor framtidsönskan haha! Han kom sedan upp och myste med mig, sen åt vi frukost. Vi låg ute och solade ett tag, sedan städade vi och möblerade om hans rum till det bättre. Vid 2 kom hans föräldrar hem och vi pratade lite om deras resa och hur det varit. Sen var det bara att traska hem.

Här har jag bara latat, men nu ska jag laga ihop mat,
hoppas det inte varit besvärligt att läsa allt!
Ni ska såklart få se massa bilder!
HEJDÅ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0