Tis&ons

Tjaaaaaa.

Vad hände under galna tisdagen?

Var hos Andreas och myste i många timmar, och käkade massa gott. Sedan cyklade vi till Bredäng för att möta våra vänner som skulle köpa dricka. När allt var gjort gick vi till Sätra igen och satt vid ett dagis där musiken var på och stämningen var relativt bra. Alla skojade och skrattade, vissa fånade sig och andra sa fraser som bara skar en i örat (asså vah). Vi hade trevliga konversationer och Kevin samt Borak var totalt flippade, aja vi fick oss ett gott skratt. Under hela kvällen satt jag och baby bredvid varann och han släppte mig aldrig ur sikte, så söt.

Efter några timmar kom ett par kompisar till Hampus och var med oss. Läget blev lite spänt eftersom de dagen innan hade velat bråka med Alex, men de visste inte om det säkert var dem.

Andreas sa att han hade något allvarligt att prata med mig om och bad mig gå någonstans mer avskilt med honom, och det gjorde jag med ett hårt bultande hjärta. Han sa att jag inte behövde vara orolig men jag visste inte vad som pågick, så jag var det. Vi satte oss och han kramade om mig och sa att han ville vara ensam med mig bara och mysa. Kan man vara sötare!? Vi gosade, och han låg sött i min famn eftersom han var lite konstig efter det han druckit. Allt var så perfekt och han kunde inte vara gulligare, när jag plötsligt hörde att det var tjafs mellan främlingarna och våra vänner. Så jag bad Andreas springa dit, när vi kom var en utav främlingarna helt blodig, men som tur hade han inte värsta skadorna. Det vart konstigt mellan alla men sedan löstes det. Vi promenerade sedan runt ett tag och vid 2 gick jag hem och sov.


Igår var jag ute med Meltem ett bra tag, sedan gick jag hem och åt, och därefter mötte jag upp Andreas och var med honom hela kvällen, mysigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0