We do it right

Tjabba!

Skrev inlägg igår men tydligen har de inte dykt upp, och de finns inte i utkastet heller, skumt. Igår hämtade iallafall Andreas upp mig någon gång efter 2, sen åkte vi till banken där han skulle utföra ett ärende. Dude, du måste lära dig snacka med dem, haha! Efter det skulle vi handla lite gott i Coop, eller jag skulle, och sedan möta honom. Men jag stötte på Meltem och Rim, och blev fäst vid dem. Vi gick runt i ett par affärer, jag fick med mig en oversize tröja och ett magasinlinne, riktigt kap! Fann mig också ett par snygga platåskor, om mamma betalar, köper jag dom gärna!

Andreas började undra vart jag tog vägen, var borta minst en halvtimme, så jag skyndade mig och handlade chips och cola, sedan mötte jag upp honom och så åkte vi hem till honom. Tog en dusch där eftersom jag inte har en hemma själv. Sedan myste vi, åt chips, drack hela 2 liters colan och halvsov. Han experimenterade med pasta också, kryddade som fan och hällde över creme fraiche, sjukt gott vart det! Det blev en hel del program på TV, film, busande, så tiden rann iväg, kom hem runt 2 på natten.

Idag blir det film och mys med Meltem och Rim,
hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0