Break

Hej på er!
Har haft en underbar resa som bjöd på massa skoj. Jag längtar tillbaka mer än någonsin! Ska tala om hur det var dag för dag i bilder lovar jag, men inte än. Anledningen till att jag inte skrivit är för att jag spenderat tid med familj, släkt och pojkvän.

Fredags kväll kom jag hem och vid elva rusade jag till Andreas för att överaska honom. Kändes så overkligt, verkligen helt underbart. Pussade på varann i timmar, tills det blev ljust ute igen. Kom hem runt halv 4 tror jag, kunde inte slita bort mig från honom.

I lördags var mina kusiner här och vi pratade om resan och så skulle de titta på Irak - Nya zeeland matchen, så jag passade på att träffa Andreas. Vi myste, och tittade på film. Sweet.

Igår kom hela feta släkten hit och krävde att få se bilder, men jag var så deppig igår att jag höll mig för mig själv. Jag och några kusiner drog till en tennisplan för att spela lite tennis som ett tidsfördriv. Jag som alltid har så tur, skadade tummen rejält. Racket kom åt min nagel så att den veks bakåt, så köttet under min nagel sprack och blodet flödade. Har även lyckats få en bula på nageln, ouch :(

Idag var jag och min bror i skolan för att prata om ett par betyg som jag anser är fel angivna, det gick ganska bra, hoppas på en förändring så snart som möjligt. Sedan drog vi mot Central station för att möta en kusin och sedan kolla priser åt dem för tågluffarbiljetter. Vi promenerade sedan längs vattnet och åt glass, jättemysigt.

Nu är jag hemma och har inte en aning om vad jag kan göra.
Får se vad som bjuds på, hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0