Försvunnen?

Nej utan bara hemma hos Andreas i ett par timmar.
Drog dit vid sju och kollade på TV en massa, det blev 2x Simpsons, Jönssonligan, Momas boys. Vi myste en hel del som alltid, men just idag var Andreas lite grinig och ville sova eftersom han kört en hård fotbollsmatch mot lärarna och kommit hem med massa skrapsår och värker. Han la sig som en plattfisk rakt på mig och somnade, track sitt ansikte mot mitt och massa andra konstigheter. När SATC började vid 11 slocknade han i min famn, och jag var glad över att få se serien ostörd. Hatar att se på när han sover, han ser så oskyldigt söt och liten ut just då, men när han vaknar vet jag inte vad som händer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0