Friday night

Tjabba!
Världens bästa fredag med världens bästa sällskap. Inte för att detta är intressant, men jag kommer inte vara här nu på fredag och nästa fredag landar mitt  plan 21:30 med förmodligen massa förseningar! Men nu återgår jag till nuläget och denna dag. Andreas familj hämtade upp mig med bil där jag bor för det ändå var på vägen, sedan bar det av hem till honom.

Vi myste oerhört mycket, underbara sommarkänslor! Vi tittade på TV, lagade våra efterlängtade nudlar, åt, myste, drack massa cola (drog), muppade oss, skadade varann, sov. Vid 11 gick vi ut för att vara med dem från 9an, men ingen var där när vi kom förutom ett par andra vänner, så vi lunkade tillbaks hem till honom. Drack lite cola, sen la vi oss under täcket på hans säng och såg på film, Passagerare 57, oldschool.

Kom hem precis, är galet trött men vad gör det, jag har månader på mig att sova ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0